Regulamin

  • W sezonie letnim dniem przyjazdu i wyjazdu jest sobota. W pozostałym okresie pobyt na min. 3 doby.
  • Doba trwa od 14.00 do 10.00.
  • W przypadku pobytu na 2 doby dodatkowo doliczana jest opłata serwisowa 100 zł.
  • Rozliczenie za pobyt następuje w dniu przyjazdu zaraz po zakwaterowaniu.
  • W przypadku rezygnacji z pobytu lub tez skrócenia czasu pobytu zapłacona kwota ulega zatrzymaniu.
  • dodatkowe opłaty to opłata za zużycie energii i opłata miejscowa


Szanowni Goście,

uprzejmie informujemy , że regulamin ten ma służyć zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszym obiekcie. W związku z tym liczymy na Państwa współpracę w przestrzeganiu zasad przedstawionych poniżej :

  1. Parkowanie pojazdu dozwolone jest wyłącznie w miejscu przydzielonym w dniu przyjazdu (zapewniamy 2 miejsca parkingowe na każdy domek).
  2. Nie ponosimy odpowiedzialności za zaparkowane samochody na terenie naszego obiektu.
  3. Doba trwa od godziny 14.00 do 10.00.
  4. Cisza nocna na terenie ośrodka trwa od godziny 22.00 do godziny 07.00.
  5. Prosimy nie palić papierosów w domkach i nie grillować na tarasach.
  6. W dniu Państwa wyjazdu będzie dokonany odbiór domku , do którego należy między innymi kontrola stanu wyposażenia , dlatego prosimy o wcześniejsze zgłoszenie wyrządzonych szkód.
  7. Za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych domku ponoszą Państwo odpowiedzialność materialną.
  8. Przy każdorazowym opuszczaniu domku prosimy o zamykanie okien i drzwi.
  9. Nie ponosimy odpowiedzialności za rzeczy osobiste oraz pieniądze pozostawione w domkach.
  10. Goście, którzy posiadają psy prosimy o nie wypuszczanie ich bez smyczy na terenie obiektu oraz o wyprowadzanie ich poza teren w celu załatwienia potrzeb fizjologicznych. W przypadku zanieczyszczenia przez psa terenu , właściciel zobowiązany jest natychmiast usunąć zanieczyszczenie.
  11. Właściciel zobowiązany jest posiadać przy sobie książeczkę zdrowia psa z aktualnym szczepieniem przeciw wściekliźnie.
  12. Z uwagi na liczne przypadki alergii , zwłaszcza na sierść psa lub kota przed zdaniem domku należy dokładnie oczyścić i wytrzepać poduszki i kołdry.
  13. Właściciel pokrywa wszelkie koszty szkód spowodowanych przez swoje zwierzątko.
  14. W przypadku naruszenia niniejszego regulaminu właściciel zobowiązany jest na żądanie Kierownictwa „ Maris” natychmiast usunąć zwierzątko.
  15. Każdy z Gości wychodząc z obiektu zobowiązany jest zamknąć furtkę z uwagi na bezpieczeństwo.
  16. Na terenie obiektu „Maris” mają prawo przebywać tylko osoby zgłoszone w dniu przyjazdu.
  17. Z placu zabaw na naszym terenie mogą korzystać tylko dzieci pod opieką rodziców ( regulamin korzystania z placu zabaw znajduje na terenie obiektu ).
  18. W dniu wyjazdu prosimy o ściągnięcie pościeli i pozostawienie domku w należytym porządku . W przypadku nie zastosowania się do prośby Kierownictwo może doliczyć dodatkową opłatę za usługę sprzątającą ( 100 zł ).